18 Mart 2014 Salı

Şirin Sabunlarım



Sabun Yapımını da Sevgili arkadaşımız Gökselin'in düzenlediği workshop ile öğrenmiş oldum.


Şirin sabunlarımı size bu defa küf  yeşiline boyadığım  tepsimle sunmak istedim. Sanırım banyomda  bu şekilde de kullanabilirim.




Bu sabunlar doğumlarda ,kına gecelerinde ,doğum günlerinde kişiye özel olarak tasarlanıp sunuluyor.



Hatta bazılarının üzerinde rengarenk simler kullandık.
Yasemin ve gül esansları ile mis gibi de kokuyorlar.
Benim favorim , kurdela geçirilebilen modeller.
Tülden keselerin içinde yerlerini aldılar bile...






Sabun yapmak , çok zevkli bir eğlenceli bir çalışmaymış.
Gökselin'e bir kez daha teşekkür ediyorum.
Mutlu ve gelecekten umutlu günler dilerim ...

18 yorum:

  1. bu aralar tam da özel bir günle ilgili ihtiyacım olan sabunlar:))) ben doğal tatlı bir sabun alıp paketlemesinde değişik bişeyler yaparım demiştim ama şimdi sizin yaptğınız bu modelleri görünce kesinlikle böyle birşeyler olmalı dedim:)))
    ellerinize sağlık çokk sevdim gerçekten....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana. Begenmene cok sevindim sevgili melislicious :)

      Sil
  2. Tepsi de mumlar da cok guzeller.hepsi bir arada banyoda cok şık duracaktır. Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim:))

    YanıtlaSil
  4. Cok guzel olmus ellerinize saglik ben kaliplari begendim nereden temin edebilirim yardimci olursaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  5. Hem tepsinize hem de mumlarınıza bayıldım. Eminim banyonuzda bu şekilde çok şık duracaklardır. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş. benim de buna benzer bir tepsim vardı yıllar önce oksitlenme oldu ve ben onu (nedense) attım. daha o zaman pişman olmuştum, şimdi sizinkini görünce daha çok pişman oldum. iyi günlerde kullanılsın.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :( yazik olmuss. Olsun bundan sonrakileri degerlendirirsiniz.

      Sil
  7. Yıllardır sabunları kalıp halinde görmeye alıştık. Böyle güzel ve sevimli şekillerde görmek çok hoş. Ellerine sağlık.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yıl farklı tasarımlar ortaya çıkıyor. Biz de hiç birinden geri kalmıyoruz:)

      Sil
  8. çok güzel şeyler yapıyorsunuz gerçekten.Hayranlıkla takip ediyorum.Elinize emeğinize sağlık;)banada beklerim hobiligunlerim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. harika bir tepsi olmuş sabunlara bayıldım beğendiğim ama denemediğim çalışma sizin çalışmanız ustaca olmuş ellerinize sağlık selamlar...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim.. cok zevkli bir calisma denemenizi tavsiye ederim

      Sil
  10. ne güzel olmuşlar.bende gördükçe özeniyorum ama denemek biraz uzak böyle yapılanlara hayranlıkla bakmakla yetinirim :) tepsi şahane olmuş.hele rengine bayıldım.ellerinize sağlık.güle güle kullanın sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. eminim sabun yapsaydınız en güzelini yapardınız:)

      Sil