29 Şubat 2012 Çarşamba

Kaftanlar ve Osmanlı Hilali

Osmanlı desenlerinden bu kadar hoşlanacağım hiç aklıma gelmezdi.
İlk Kaftanı Gold kırmızı ve kahverengi ile boyayıp üzerine sticker şeklindeki Osmanlı desenlerini yerleştirdim.En son dekupaj tutkalı ile kaplayıp toz sim döktüm.


İkinci kaftanı gold maviye boyayıp üzerine lale şeklinde kolay transfer desenleri koydum.sprey vernikle vernikledim.




küçük kaftanı ise devetüyü rengine boyayıp üzerine dekupajla lale figürleri yapıştırdrım.Motiflerin kenarlarını ve kaftanın boyun ,kol ve etek kısmını füme rengi boyutlu boya ile geçtim.

Osmanlı hilaline gelince ,onu kırmızı renge boyayıp üzerindeki Arapça harflerin üzerinden boyutlu altın rengi boya ile geçtim.Kenarları boyunca altın rengi swarovski taşlarla süsledim.


6 yorum:

  1. Ellerinize sağlık harika görünüyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sibel .Ben de sizin zevkli ve özenli çalışmalar yaptığınızı biliyorum.Sevgiler:)

      Sil
  2. slm. bu harika objeleri fimo ile mi yaptiniz? bu siralar bu fimo hamurlarina merak saldim fakat hicbir bilgim yok. keske yapilislarini detayli anlatsaydiniz daha faydali olurdunuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ,
      bu objeler polyesterden yapılmış ham haliyle satılmaktadır. Bizlere de renklendirmek düşüyor.
      Fimo ile çalışmak istiyorsanız bu blogda yapılışları ile birlikte birçok örnek bulabilirsiniz.

      Sil
  3. Wow, awesome blog structure! How long have you ever been
    blogging for? you made blogging look easy. The whole look of your web site is fantastic,
    let alone the content!

    My blog post buy volume pills

    YanıtlaSil